يزدانيزدان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
زندگي عاشقانه مازندگي عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

يزدان مامان

نقاشی روی صورت یزدان کوچولو

1392/5/20 12:00
نویسنده : مامان حبه
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از نقاشی روی صورت

توسط یزدان هنرمند...

این عکس ها مربوط می شه به 18-5-92 روز عید سعید فطر

بفرمایید ادامه مطلب...

نقاشی

نقاشی روی صورت یزدان

نقاشی روی صورت یزدان

وروجک به گفته ی خودش ماهی کشیده.

ولی بیشتر شبیه ریشه. هه هه هه ....قهقههقهقهه

نقاشی روی صورت یزدان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هدی
22 مرداد 92 9:57
سلام حبه جونی.... خوبی؟ چقد این بچه هامون وروجکن هاااااااااااااااا واقعا بیشتر شبیه ریشه تا ماهی.....
الی مامی آراد
22 مرداد 92 11:45
چه جالب آراد همش جوجو میکشه یزدان جونم ماهی
مامان اهورا
26 مرداد 92 15:35
وای پسر ناز و شیطون!!خاله قربونت برهبه اهورا هم سر بزن.من لینکت میکنم
سام
31 مرداد 92 13:06
سلام عزیزم از وبلاگ کوچولوی نازتون دیدن کردم خدا حفظش کنه هزار ساله بشه راستش میخوام تولد پسرم با تم پو برگزار کنم اما لباس پو پیدا نمیکنم می خواستم بدونم شما از کجا تهیه کردی ؟؟ممنون وبلاگ سفیر خوشبختی سام




عزیزم لباس یزدانی رو خودم دوختم.مدلش هم از خودم بوده.

sara
2 شهریور 92 10:59
چه جالب
mamane m@ni
8 شهریور 92 0:06
مامانی می خواسته ریش بکشه روش نشده گفته ماهی کشیدم
اخه یزدان جون از کی تا حالا ماهی رو اونجا میکشن؟


یزدان هر چی بکشه، می گه ماهی کشیدم.