يزدانيزدان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
زندگي عاشقانه مازندگي عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

يزدان مامان

این چیه؟ این کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1392/5/12 12:03
نویسنده : مامان حبه
333 بازدید
اشتراک گذاری

بفرمایید ادامه مطلب...

این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

این کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کجایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینا سوالایی هستش که شده ورد زبون یزدان کوچولو.

اگه اشتباه جواب بدی و بخوای یک جوری دست به سرش کنی بیشتر پیله می شه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الی مامی آراد
14 مرداد 92 2:12
الهی من فدای کنجکاویت بشم
هدی
14 مرداد 92 9:21
ای واااااااااااااااااای چقد زیاد اپ کردی!!!؟؟؟؟
خیلی به روزی خواهر..خوش به حالت...



نه هنوز از خودم راضی نیستم.فکر می کنم مامان خوبی نیستم.به خاطر مشغله کاری و ...
عاطفه
14 مرداد 92 10:36
عزیز دلم ! بچه ام باهوش ! چی فکرکردی ! هوس نکنی گولش بزنی !


نمی شه گولش زد...
نمونه اش: به عروسک کفشدوزک اشاره می کنه و می گه :این چیه؟؟؟؟؟؟؟
عمه جونش جواب می ده :کفشدوزکه
یزدان هم می گه : نه این پایه
بعد عمه متوجه می شه که بچه به پای کفشدوزک اشاره کرده بود.......
هدی
14 مرداد 92 12:45
خونمون پرستاره.... خیلی دوست داشتم عوضش کنیم اما همسری راضی نیست.... خونش شیکه اما جاش خیلی پرت هست.... یه زمین داشتیم میخواستیم اونو بفروشیم با پولش و این خونه یه جای دیگه خونه بخریم اما همسر میگه تا وقتی پس اندازمون اونقدر نشه که بتونیم 1 خونه بسازیم خبری از فروش زمین ها نیست چرا به حرفم گوش نمیده!!!!؟؟؟؟؟
ژاله
15 مرداد 92 12:41
ســـــــــــــلام خوبی بالاخره وبلاگ یزدان کوچولو بالا اومد به به چه عکس های نازی
khatereh
17 مرداد 92 12:18
آنی؟؟؟؟؟
مامان مانی مسافر کوچولو
17 مرداد 92 20:36
سلام گلی چطوری خوش میگذره یزدان کوچولو بوس بوس


عزیزم من خیلی وقته نمی تونم وبت رو باز کنم.ممنون که سر می زنی.
ژالــــــــه
19 مرداد 92 13:58
هر نظری که دادم جوابشون ندادی


عزیزم شرمنده.چند روزه گرفتار بودم و فقط تونستم کامنت ها رو تائید کنم.دوستت دارم.
خاله هدی
20 مرداد 92 11:02
سلام عزیزم چه پسر خوشکل ونازی دارید خدا نگهش داره واستون . ممنون میشم به وب پارسا هم سر بزنید البته به خوشکلی وب یزدان جوون نیست اخه تازه کارم