يزدانيزدان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
زندگي عاشقانه مازندگي عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

يزدان مامان

مادرمهربانم و همسر عزیزم

1393/1/31 9:45
نویسنده : مامان حبه
261 بازدید
اشتراک گذاری

ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگ بانوی شیعیان عالم مبارک باد

کارت تبریک روز مادر

مادر
کاشکی می شد بهت بگم / چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم / بغض صدات و دوست دارم…

مامان عزیزم

بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند

مادرم

 خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم،
اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی

 

همسرعزیزم

 ای که در تار و پود وجودم و در جای جای قلبم حضورت همیشه احساس می شود.
تو که گرمی بخش زندگی ام هستی، همیشه دوستت می دارم.

 

همسر مهربانم

وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و

 

دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت

 

عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم.

روزت مبارک

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آینده
31 فروردین 93 10:15
زنان قبل از مادر شدن " پَری " و بعد از مادر شدن تبدیل به " فرشته" ای زیبا می شوند... فرشته ی زیبای خدا روزت مبارک و انشاالله سالیان سال سایه اتان بالا سر خانواده ی عزیزتون باشه خوشبخت باشید الهی
مامان آرين
1 اردیبهشت 93 9:49
مادر کاشکی می شد بهت بگم / چقدر صدات و دوست دارم لالایی هات و دوست دارم / بغض صدات و دوست دارم . . . روز مادر رو به شما دوست خوبم تبريك مي گم
مامان حبه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مانی مسافر کوچولو
7 اردیبهشت 93 19:00