يزدانيزدان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
زندگي عاشقانه مازندگي عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

يزدان مامان

ششمین سالگرد عقد

1393/1/11 9:32
نویسنده : مامان حبه
224 بازدید
اشتراک گذاری

هروز با شوق ديدنت چشم ميگشايم و وقتي تو را در كنارم ميبينم دوست دارم
بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شكر كنم كه چون تويي را به من هديه داد
سالروز آغاز با هم بودمان مبارك

میثم جان ، با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاكی و صفا برایم به ارمغان آوردی، خوب من برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌دهند. چرا كه تو خود قاموس مهربانی هستی و من خوشحالم كه سالی دیگر بر عمر زندگی مشتركمان افزوده شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الی مامی آراد
16 فروردین 93 17:59
عزیزم خوشگلم عیدتون مبارک از خداوند تو سال جدید بهترینها رو براتون میخوام
مامان حبه
پاسخ
سلام عزیزم.عید شما هم مبارک.با آرزوی شادترین لحظات
مامان آرين
19 فروردین 93 14:05
سالگرد عقدتون رو صميمانه تبريك مي گم عزيزم اميدوارم سال هاي سال در كنار هم شاد و خوشبخت باشيد
مامان حبه
پاسخ
ممنون عزیزم.
الهام مامان امیرعلی جیگر
21 فروردین 93 11:34
سلام عزیزم/ سالگرد عقدتون رو با تاخیر بهتون تبریک میگم و امیدوارم همیشه شاد و خوشحال و نیکبخت باشید
مامان حبه
پاسخ
سلام گلم.تشکر می کنم.
مامان ماني مسافر كوچولو
21 فروردین 93 13:58
سالگرد يكي شدنتون مبارك
مامان حبه
پاسخ
مرسی عزیزم.
مینا مامان آرمانی
21 فروردین 93 16:30
تبریک میگم. ایشالا سالیان سال در کنه ر یزدان کوچولو باشید و سایتون مستدام.
مامان حبه
پاسخ
ممنون از لطفت
جانم مادر
23 فروردین 93 1:57
مبارک باشه هم سال نو و هم سالگرد ازدواجتون