يزدانيزدان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
زندگي عاشقانه مازندگي عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

يزدان مامان

یزدان میکی موس می شود...

1392/9/24 11:05
نویسنده : مامان حبه
878 بازدید
اشتراک گذاری

لباس های مامان باف میکی موس و البته یک قسمتی رو مامان نبافتهچشمک

یزدان عاشق این لباسهاست.چند ماهیه عاشق میکی شده و من هم تصمیم گرفتم زمستون امسال یزدان ، میکی بشه.خودش خیلی خوشحاله.

روز اول که کلاه رو سرش کردم و اندازه اش رو گرفتم از سرش در نیاورد و حتی موقع خواب تو دستش گرفته بود.

خوشحالی و ذوق یزدان به من انگیزه می ده که باز هم ایده های تازه برای لباس هاش پیاده کنم.لبخند

 

یزدان میکی موس

یزدان میکی موس

یزدان میکی موس

یزدان میکی موس

یزدان میکی موس

یزدان میکی موس

یزدان میکی موس

یزدان میکی موس

البته این عکس ها ادامه دارد.

چون هنوز لباس ها ادامه داره.البته ریزه کاری ها مونده.اصلا وقت ندارم به همین علت  2 ماهی طول کشید.

جاداره از زن عموی مهربون هم بابت همکاری هاشون تشکر کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحرمامان سینا
25 آذر 92 16:53
به به چه لباسایی.......آپم عزیزم
مامان حبه
پاسخ
نظر لطفته.حتما میام عزیزم.
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 13:29
واااااای...چقدر قشنگ بافتی حبه جون...من عاشق این جور کارای متفاوتم...
مامان حبه
پاسخ
ممنون از لطفت.خودمم همیشه می خوام یک کار متفاوت بکنم.خیلی از کارهامم شده الگوی بقیه.اصلا هم حسود نیستم و اتفاقا خوشحال می شم.