يزدانيزدان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
زندگي عاشقانه مازندگي عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

يزدان مامان

تولد 2 سالگی یزدانم

1392/6/15 8:17
نویسنده : مامان حبه
564 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

و امروز دوباره متولد می شوی

 

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

 

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

 

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

 

و عطری که نصیب پروانه هاست

 

و تو سهم من از تمام زندگی

 

تولدت مبارک


 

یزدانم!
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد
تولدت مبارک!

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

 

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای روز تولد تو . . .

لمس بودنت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ساره دختر خاله نفس
15 شهریور 92 14:56
تولدت مبارک
وب خوبی دارید به وب ما سربزنید نظز بدید


مرسی عزیزم.
☆☆ژاله ★★
15 شهریور 92 15:32
عجب شکلک هایی برای تولد گذاشتی
عمه خاطره
15 شهریور 92 18:09
عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه

آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.

Happy Birthdey




عاشقتم
☆☆ژاله ★★
16 شهریور 92 13:43
سلام.
روزت مبارک
قالب جدید مبارکـــــــــــــــ


مرسی عزیزم.
بابا
17 شهریور 92 7:05
یزدان جانم
تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

تولدت آذین زندگی ام باد



بابا میثم دوستت دارم.
مامان اوا
18 شهریور 92 11:53
سلام تولدت یزادن جون ایشاالله 1000 ساله بشی

مرسی عزیزم.
حسنا
19 شهریور 92 0:57

تولد اقا یزدان مبارک


ممنون
هدی
19 شهریور 92 8:40
تولدت مباااااااارک اقا یزدان.....الهی همیشه صحیح و سالم زیر سایه پدر و مادر مهربونت باشی

بهترین ها رو برات ارزو میکنم یزدان جان....




میسی خاله جون
مامان مانی مسافر کوچولو
19 شهریور 92 18:18
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه راستش این سیستم ما وب شما رو وا نمیکرد ایشا... هزار سالزنده باشی


همین مشکل رو من هم داشتم.هر 5-6 بار یک بار وبت باز می شد.
امیر
19 شهریور 92 21:30
یزدان جون تولدت مبارک.


میسی عمو جون
مامان اهورا
20 شهریور 92 1:05
تولدت مبارک عزیز خاله... امیدوارم یه عمر طولانی همراه با عزت و سلامتی داشته باشی.


اهورا رو ببوس عزیزم.
مامانی حلما
27 شهریور 92 13:40
شرمنده قند عسل و با تاخیر تبریک صمیمانه من و دخملی را به مناسبت تولدت بپذیر . شاد باشی خاله جون

ممنون عزیزم.