يزدانيزدان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
زندگي عاشقانه مازندگي عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

يزدان مامان

آب بازی یزدان در حیاط

1392/4/5 11:15
نویسنده : مامان حبه
1,574 بازدید
اشتراک گذاری

یزدان در حال آب بازی در حیاط

کلی عکس تو ادامه مطلب واسه دیدن هست...

 

آب بازی  تو حیاط تفریح دیروزت (92/4/4) هستش.مامانی و بابایی مرخصی داشتن بابت عروسی و تولد دو سه روز گذشته... .نیشخندنیشخند

کارم شده مراسم آب بازی تو رو فراهم کردن و بعدش هم التماس و دویدن دنبالت واسه خشک کردن و لباس پوشیدن  تا مبادا سرما بخوری.عصبانیشیطان

بعضی روزا 3 بار هم شده که تشریف فرما بشی تو حموم و با زور گریه من راضی شدم.گریهکلافهگریه

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

یزدان در حال آب بازی در حیاط

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 11:02
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 11:03
ای جـــــــــــــــــــان
ame hoda
5 تیر 92 16:51
Ey junam.azizam eshghe abe.fadat beshe ame sheytunak


بوس آب دار یزدانی
مامان هدیه
6 تیر 92 12:20
سلام ای جانم آب بازی من خودم عاشق آب بازی هستم چه برسه بچه بشینه باز ی کنه من نگاه کنم اووووف وانشو نگاه کن چه حالی مینده تو آفتاب آب بازی


خیلی لذت می بره یزدان.
عمه هدا
6 تیر 92 14:33
اپم بدو بیا


چشم.
جیگیلی
7 تیر 92 14:27
سلام
چقدر نازه این نی نی شما
واقعا خوردنی اون لپاش
خدا نگهش داره براتون


نظر لطفته عزیزم.
مامان ستایش و ساجده
17 تیر 92 19:20
آفرین گل خوشگل همیشه خوش باشی مرسی از حضورت عزیز دلم
سارایی
24 تیر 92 16:01
یزدان چقدر اب بازی می کنی