يزدانيزدان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
زندگي عاشقانه مازندگي عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

يزدان مامان

از پوشک گرفتن یزدانی

1392/3/28 16:59
نویسنده : مامان حبه
291 بازدید
اشتراک گذاری

حدود یک ماهی هست که یزدان جون تو خونه دیگه پوشک نمی شه و فقط موقع خواب پوشک می شه.

 

از اول هفته هم به مربی مهدش گفتم که یزدانی خونه پوشک نمی شه وبا استقبال مربی مهربونش روبرو شدم که می گفت: خیلی عالیه ما هم کمکتون می کنیم.

 و از همون روز یزدان رو توی مهد پوشک نکرد.

اوایل که می رفتیم بیرون پسرک پوشک می شد .ولی الان مثل آدم بزرگا جیشش رو نگه می داره تا به دستشویی بریم.

الهی قربونت برم یزدانم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان هدیه
28 خرداد 92 18:56
سلام آخه مازی باریک الله آقا شده بوووووس راستی آپم
ارلا
31 خرداد 92 13:03
سلام
وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی اصلا باعث افتخاره با شما بیشتر اشنا بشم


مرسی عزیزم.نظر لطفته.
sara
31 خرداد 92 16:40
ممنون عزیزم لطف داری


خواهشش می کنم خانوم خوشگله.
ارلا
31 خرداد 92 22:10
سلام گلم
جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند / نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند
مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان میکند . . .
عید منتظران مبارک


ممنون عزیزم.
مامان امیرحسین و کوثر جونی
2 تیر 92 13:45
مبارک باشه خاله جون.بزرگ شدی مرد شدی.اقا شدی.
راستی مامانیاگه می تونی دیگه شب ها رو هم پوشکش نکن چون بعدا برات دردسر میشه.شب قبل خواب حتما ببرش جیش کنه.بعد ساعت رو بذار نصف شب بیدار شو بازم ببرش.چند روز دیگه عادت می کنه.امیرحسین من سه روز طول کشید تا یاد بگیره ساعت 4صبح می بردمش .از اون روز یکبار هم جاشو خیس نکرده.راستی شب اگه دیدی وووول میخوره گل پسری مطمئنا جیش داره اونوقت ببرش دستشویی .بیدارش نمیکردم بغلش می کردم می بردم.اگه خواستی اینکارو بکن .من و دوستم با هم بچمون رو جیش یاد می دادیم اون شب رو پوشک می کرد ولی من نه.پسر اون شب ها جیش می کرد ولی امیرحسین نه.این تجربه من بود امیدوارم مفید باشه.بوس بوس


ممنونم عزیزم.
lمامان طناز
11 تیر 92 14:57
خوب اعتراف میکنم من مامان تنبلی هستم و هنوز هیییییییچ اقدامی بابت این موضوع نکردم...چجوری شروع کردی خانومی؟
به منم کمک میکنی؟


حتما عزیزم.